Mijn bijna 3 jarige wordt aankomende lente/zomer ingereden, en het leek mij erg leuk om er met meerdere mensen in dit topic ervaringen uit te wisselen, hoe het gaat, hoe jullie het gaan doen, hoe de vorderingen zijn etc etc.
Het is natuurlijk allemaal erg spannend, en ik ben erg benieuwd hoe die het straks allemaal gaat oppakken.
Dit is een topic om ervaringen uit te wisselen, en om soms even je hart te luchten wanneer nodig, dus liever geen eindeloze discussies waardoor dit topic een slotje krijgt.
Mijn pony heb ik gekocht toen hij 5.5 maanden oud was, toen hebben we hem gelijk in een super goede kleinschalige opfok geplaatst hier heeft die het nog steeds heel erg naar zijn zin, hij is de baas van zijn groepje (max 6)..
Mijn bedoeling was om hem rond zijn 4e naar Utrecht te halen en dan rustig te beleren, maar doordat deze opfok hiermee stopt in september 2011, dus wordt Fury eerder naar Utrecht gebracht dan ik eigenlijk gepland had, had hem liever wat langer lekker laten spelen en doen.
Hij wordt nu 30 april verhuisd, dan gaat die gelijk hier het land op met neef Ivanhoe en nicht Oebel, en wordt het land weer rustig opgebouwd, en gaan we langzaam met hem aan de slag.
Mijn nicht haar vriend, rijd paarden in en die gaat Fury inrijden en tuurlijk zal ik daar ook een handje bij helpen.
Ik vind het allemaal rete spannend, maar ben ook wel blij dat ik vanaf april eindelijk iedere dag naar mijn vriendje toe kan.
Het lijkt mij leuk om met mensen ervaringen te wisselen die in dezelfde situatie zitten.