HELP MY MET MOK OPLOSSING !!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Faaytjhu

HELP MY MET MOK OPLOSSING !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 18:38

Haaii ik heb een vraagje!!

ik heb een eigenpony maar ze heeft constant mok. ik en me verzorger doen er alles aan, Stal schoon houden en mok zalf er op doen, wassen met antibiotca schampoo. Maar me paard heeft ook nog een oliefante been, Dus ze moet bewegen en zo veel mogelijk.. Wie weet een goede tip om van die mok af te komen ze loopt er al best lang mee en de dieren arts is al vaak geweest,. en ik ben bang dat het haar pijn doet ofso..

Groetjes Fay en (_)(_) Van Grace

ikenindi

Re: HELP MY MET MOK OPLOSSING !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:38

bij medisch is een centraal topic over mok. misschien kun je daar wat vinden?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 18:56

Nou nou, wat een geschreeuw met al die hoofdletters en dikgedrukte letters.....

Op het subforum MD loopt inderdaad een centraal topic over mok. Dit is, omdat het onderwerp erg vaak voorkomt. In dat topic kun je je eigen vraag stellen, maar ook leren van de antwoorden en vragen van anderen. Dit is het topic: [MD] centraal topic over mok

Verder is het niet de bedoeling om je vraag op het eerste de beste forum neer te gooien dat bovenaan staat. Op bokt is voor ieder onderwerp wel een apart forum te vinden, om alles overzichtelijk bij elkaar te houden. Kijk rustig even rond en let de volgende keer op waar je je vraag stelt.

Dit topic gaat daarom op slot.