Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maeve schreef:Natuurlijk wel, maar je wilt toch eerst álles uitsluiten voordat je het paard de schuld geeft?
En zeg nou zelf, om meteen te beginnen met de ruiter beschuldigen van gebrekkig rijden is ook niet zo aardig, dus vraag je eerst eens vriendelijk wat de fysio ervan heeft gezegd...![]()
Daarná kun je misschien denken aan een dwars paard.
stef schreef:Ik vind dat we daarin doorslaan.
Een paard wat een keer bokt of een keer tegen de hand komt heeft niet gelijk een rugprobleem
Een paard wat een keer bokt of een keer tegen de hand komt heeft niet gelijk een rugprobleem
Johanna59 schreef:Maeve schreef:Natuurlijk wel, maar je wilt toch eerst álles uitsluiten voordat je het paard de schuld geeft?
En zeg nou zelf, om meteen te beginnen met de ruiter beschuldigen van gebrekkig rijden is ook niet zo aardig, dus vraag je eerst eens vriendelijk wat de fysio ervan heeft gezegd...![]()
Daarná kun je misschien denken aan een dwars paard.
Een beetje ruiter voelt dat trouwens hoor. Of het lichamelijk is of niet. Die weet of het aan het zadel ligt, of niet.
Die weet ook, dat er paarden zijn, die echt heel erg vervelend zijn, en hier gewoon voor op hun kop moeten hebben.
Het is zo makkelijk om iedere keer iemand er bij te halen,omdat je paard waarschijnlijk wat mankeert. Heel erg vaak is het
trouwens onkunde van de ruiter. Er zijn er maar weinig, die daadwerkelijk een paard kunnen aanvoelen. De smoes, o ik ga niet
rijden, want hij heeft waarschijnlijk last van zijn rug, is een heel erg veel voorkomend gegeven onder de ruiters. Eigenlijk zijn erg
veel ruiters gewoon bang van hun eigen paard. Als hij dus wat mankeert, hoeven ze er tenminste niet op.
Echter is dat makkelijker om je eigen fouten te horen te krijgen van bijv. een fysio. Als er zomaar iemand aan de kant staat die jou toe roept wat je allemaal wel niet fout doet, ben je toch niet snel geneigd om dat meteen voor waar aan te nemen.

probabeest schreef:tuurlijk niet stef, die gaan gelijk door naar de slager!
opgeruimd staat netjes
Haha
Zeker voor de leken is de eerste optie een stuk fijner voor de paarden! 

stef schreef:Bestaan lastige paarden niet meer?
)