Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Duhelo schreef:ja, gewoon iedere keer stelling aannemen (en buiging uiteraard) in de richting waarin je gaat.
edit: je hebt trouwens hele leuke paarden!
vooral de arabofries en Dali vind ik leuk!

Helmaaatje schreef:Thja... ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook altijd problemen mee heb. Stel ik mijn paard wel om dan staat er eens in de zoveel tijd dat hij niet zo veel stelling moet aannemen?! Andere keren, als ik haar recht richt is het ook niet goed. Veel wijzer word ik er ook niet uit.. Enige manier is een jurylid, welke bij de rijvereniging is aangesloten of eentje die je tegenkomt op concours het eens te vragen. Meteen allee vraagtekens opgelost. Maar eerlijk gezegd kan ik je er ook geen antwoord op geven... :S
aliealie schreef:Het gaat hier over draf. Dus het eerste gedeelte stelling naar binnen/tweede gedeelte stelling naar buiten en dan bij M bijvoorbeeld weer omstellen naar binnen?
Wie mij dit verteld heeft? niemand. Heb tijdens mijn lessen eigenlijk nooit gebroken lijnen geoefend, klinkt geloof ik heel dom, maar dit weet ik echt niet!
Je moet toch leren hoe je de oefeningen die in de proef staan, correct moet rijden....