met bit is het een beetje een ramp zeg maar, het wijken gaat gewoon niet dan komt ie continue flink tegen de hand en gaat zelfs vaak nog steigeren ook. heel erg vervelend!
niet alleen met wijken overigens...
ik heb goed en vaak les, of we dit er helemaal uitkrijgen is de vraag, misschien is de klik er met het bit niet helemaal tussen ons..
hij is ook erg gevoelig in zijn mondje, zijn gebit is vorig jaar nagekeken, binnenkort gebeurt dit weer, maar lijkt mij vaag dat het daar aan ligt want hij heeft dit altijd al wel gehad...
misschien een idee om er een keer een slof aan te hangen, ik weet dat je dit niet zomaar moet doen maar wellicht helpt het..
en nu dan het omspringen, volgens mij heeft hij dit altijd al gehad maar het lijkt nu wel erger te worden, na (bijna) iedere sprong springt ie van achteren om, ook gewoon met korte wendinkjes met dressuur, eerst geprobeert rijtechnisch op te lossen, meer buitenhand erbij en buitenbeen, helpt een klein beetje maar ik voel dat hij alsnog probeert er tegen aan te springen...
osteopaat hoorde ik? tsja ik weet niet, volgens mijn vader een beetje onzin allemaal, maar ik zit er wel aan te denken, maar welke? niet zo thuis op dat gedeelte.
iemand tips of ervaringen?