Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amillia schreef:Weet je zeker dat dit niet ook al in de bak speelt?

bumper schreef:amillia schreef:Weet je zeker dat dit niet ook al in de bak speelt?
Mijn paard wil niet stoppen als ik aan het buitenrijden ben en dat vind is super vervelend want dan gaat hij er hard draven of galoperen dan stop hij niet meer en als je alleen blijft stappen gaat hij een beetje stijgeren en bokken, kunnen jullie mij helpen?
ik denk dat dit alleen buiten is
Ophoudingen maken en niet in een keer doortrekken, dan gaat je pony wel harder
En als ze écht niet meer reageert en het gevaarlijk word een korte ophouding aan één teugel maken
aeolusnr1 schreef:Tjaaaa eerst les nemen in de bak, en pas als dat goed gaat beginnen te denken aan buiten rijden.
Zoals je nu bezig bent das eigenlijk bijna russische roulette, das wachten op het moment dat het echt mis gaat, en wie krijgt er dan de schuld ????? (meestal het paard)
En het paard is hier heel waarschijnlijk niet fout, tis de comunicatie die er maar half is, half begrepen, soms verkeerde signalen, kortom foute boel.
Renate_ schreef:maar in de bak is hij super rustig en heb ook al les met hem gehad maar ik geef hem echt niet de schuld hoor en hij word alleen druk met buitenrijden en niet in de bakaeolusnr1 schreef:Tjaaaa eerst les nemen in de bak, en pas als dat goed gaat beginnen te denken aan buiten rijden.
Zoals je nu bezig bent das eigenlijk bijna russische roulette, das wachten op het moment dat het echt mis gaat, en wie krijgt er dan de schuld ????? (meestal het paard)
En het paard is hier heel waarschijnlijk niet fout, tis de comunicatie die er maar half is, half begrepen, soms verkeerde signalen, kortom foute boel.