Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), maar misschien wel even aan haar laten weten dat je echt overnieuw moet beginnen omdat er in al die jaren foutjes ingeslopen zijn. Dan weet zij dat in ieder geval en gaat de rest dan klagen, dan kan zij misschien het verhaal uitleggen aan je groepsgenoten. Dan kan ik me niet voorstellen dat ze daar geen begrip voorhebben, anders zijn het wel echt horken
.
)
succes ermee en trek het je niet teveel aan! 

maar er is bij iedere doorsnee ruiter wel iets op te merken lijkt me.
Zolang je geen sporen draagt valt het wel mee.
hehe ben blij dat ik daar niet rij.

Xnikita1 schreef:Rij gewoon hoe jij wil, ik rij altijd met schouders, heup en hak op één lijn!
succes!
. Het is gewoon net als nagelbijten, het is irritant als iemand je telkens op je fouten wijst (of je het constant tegen jezelf moet denken) maar uiteindelijk ben je blij dat je er vanaf bent
.
, zou graag mijn voeten anders zien
,
. 
speedy_cindy schreef:Zoals hiervoor al gezegd, je hebt les om te leren.
Ga boven de anderen staan, het is het niet waard om je het aan te trekken wat hun denken. Jij neemt de moeite om te leren en dat is harstikke super!
Iedereen moet nieuwe dingen leren, en je blijft je hele leven nieuwe dingen leren en soms heb je het anders aangeleerd. Die je indien je er zelf ook achter staat zult moeten veranderen. Dat heeft tijd nodig en dat komt vanzelf, geloven injezelf dat je het kan.
Wanneer de instructeur of mede lessers geïriteerd doen is dat niet jouw ding, jij doet je best.
Even een technische vraag, hoe heeft ze je voeten anders gelegd? Heeft ze alleen aan je voet gezeten of heeft ze je been iets verplaatst vanuit je heup.
En je moest verder naar voren zitten in het zadel kreeg je daar ook advies in hoe je dat moest doen, of werd dat gewoon gezegd en dat was het?