ik zal het uitleggen:
Ik rijd sinds een paar maandjes bitloos, en dit gaat super goed.
Maar ik ben nog van het 'gewoon' rijden gewent om zeg maar veel te doen.
Het is nooit een makkelijk te rijden beest geweest, ik moest veel stelling vragen, veel loslaten, handen naar voren, opvangen, opvangen en nog 'ns opvangen, en gosh wat heb ik daar een goede zit van gekregen, pony reageert ook fantastisch op mijn zit
maar het grote probleem is dat ik nu mijn handen niet stil kan houden, ik ben continue onbewust met mijn teugels aan het spelen waardoor pony te diep komt, en niet alleen dat, ik ben zowizo geen ster in mijn handen gewoon op zijn plekkie te houden, ik ben vrij zacht in mijn handen maar ik heb altijd mijn binnen teugel korter, het ene moment heb ik mijn hand rechtop boven de hals, het andere moment ergens al pianospelend bij mijn bovenbeen, en dan zit ik echt niet te trekken ofzo, ik kan ze gewoon niét stilhouden, en zelf valt me dat niet op, doe namelijk erg me best ze stil te houden maar zoals mijn vader/instructie zeggen het, ook als ik in de spiegel kijk zie ik het. wie heeft de goude tip?
Het zal verschrikkelijk vervelend worden, maar vraag telkens als je gaat rijden een vriendin/stalgenoot om te kijken en direct 'handen' te zeggen als anders gaan zoals ze horen. Geef diegene desnoods een camera in de handen, krijg je ook nog leuke fototjes