ik heb een probleem met het stilhouden van mijn benen. Dit onderwerp is vast en zeker al eerder geweest, maar ik dacht: ik begin opnieuw een topic en hopelijk komen er nieuwe tips binnen !!

Mijn probleem is dus dat ik tijdens het lichtrijden mijn benen absoluut niet stil kan houden. Ik lijk af en toe net zo'n trekpop qua bewegingen die ik maak tijdens het lichtrijden. Ik blijf een soort van drijven, terwijl dit niet meer nodig is en ook mijn bedoeling niet is. Tijdens het doorzitten heb ik hier geen last van en in de galop ook niet. Maar het lichtrijden is bij mij echt een heel groot probleem. Telkens wanneer ik ga staan in mijn beugels, gaan mijn benen van het paard af, en wanneer ik ga zitten komen mijn benen weer aan het paard.
Ik heb al geprobeerd om met touwtjes te rijden tussen de singel en beugel, maar hiervan kreeg ik alleen maar pijn aan mijn enkels en het is ook best gevaarlijk vind ik. Mijn benen hou ik al gestrekt en me hakken laag. Dit is volgens mijn instructrice het probleem niet.
HELP HELP HELP.. ik hoop dat jullie tips hebben wat ik uit kan proberen, want het kost me tijdens de wedstrijden erg veel punten, en dat vind ik best zonde

Kuss xx Sylvanaa
Ben niet gigantisch soepel verder, maar ook niet knetterstijf ofzo.