Daarbij heb ik ook meteen al een aantal vraagjes
Aangezien ik inmiddels al weer 4 jaar niet gereden had begon het bij mij toch weer een beetje te kriebelen. Al die jaren heb ik het rijden toch wel heel erg gemist. Nu kwam ik laatst in aanraking met iemand die in de omgeving een stoeterij wist waar je paarden kan leasen.Na daar een afspraak gemaakt te hebben en eens rond had gekeken heb ik besloten om er helemaal voor te gaan en mijn oude hobby weer op te pakken.
Sinds gisteren ben ik dus in het bezit van een lease paardje Pamela, een Welsh Cob van 12 jaar
. Zo heb ik gister dus ook voor het eerst weer gereden na vier jaar en daar schorte behoorlijk wat aan
Ik merkte dat ik heel veel moeite had om mijn been er aan te houden, wat er natuurlijk voor zorgde dat ze continu terug viel in stap. Het leek wel of ik dat ik die spieren 4 jaar niet op die manier had gebruikt, heb voelde in ieder geval erg zwaar om vol te houden
Daarbij lukte het me ook niet om mijn tenen naar het paard te laten wijzen, continu stonden mijn tenen naar buiten gekeerd wat er uiteraard niet uit zag
Uiteraard heeft het allemaal zijn tijd nodig, toch hoop ik dat jullie me misschien wat tips zouden kunnen geven waar ik allemaal op moet letten en welke oefeningen ik bijvoorbeeld zou kunnen proberen
Alvast bedankt
!
? Ik bedoel, het koste me echt veel moeite om mijn been er aan te houden en daarbij heb ik nu ook verschrikkelijke spierpijn
maar dat zal wel normaal zijn lijkt me.
Daar wachten we dus nog even mee, maar bedankt voor deze oefeningen! Ik zal ze zeker eens uitproberen