Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VERAx schreef:Ik zou wel, zoals Noortje idd al zegt, zorgen dat je niet aansprakelijk word gesteld. Dit kun je doen doormiddel van een contractje, want het zou namelijk erg vervelend zijn als jij aansprakelijk word gesteld mocht er iets mis gaan.
Maargoed, dat was niet de vraag, misschien kun je eens een paar balkjes neerleggen, waar ze doorheen/overheen moeten stappen, zigzaggen om pilonnen, een stukje zonder handen, of je maakt er gelijk een parcourtje van! Wees creatief, en veel succes!
Is het ook niet mogelijk om het meisje dat wél ervaring heeft, aan de longe een stukje te laten draven? Of gaat ze dan ook gek doen?
Inney schreef:Als het goed is, ben ik sowiezo niet aansprakelijk, maar daar wilde ik het binnenkort nog met ze over hebben, vandaar dat ik nu erg voorzichtig doe. Krijg er namelijk ook niet voor betaald ofzo.
Meestal rijd ik hem goed door, maar soms is dat niet mogelijk door de ondergrond. Linnietje schreef:Ik zou niet te veel risico nemen! Het paardje is nog erg jong, maar de meisjes ook.
Hou rekening met hun leeftijd en de gevaren een een pony die niet helemaal te vertrouwen is!
Een bokkende kinderpony... Ik weet niet, maar naar mijn mening is dat geen kinderpony.....
Ik zou ze, voor hun eigen veiligheid, niet op de pony laten rijden!
Verder ben ik het eens met Noortje_444
Maar ik heb wel aangeraden er eens door een 'professional' laten rijden, die hem evt. een tijd goed rijden kan, in een fatsoenlijke bak. Weet niet of ze er iets mee doen.