Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gewoon doorzetten, streng maar rechtvaardig zijn, en gewoon deze periode afwachten. Elisa1967 schreef:Voor vlaggen, balonnen aan paaltjes, dus eigenlijk alles waarvan ik min of meer verwacht dat hij gaat schrikken, schrikt hij niet michelle.
Van een vlindertje wat vrolijk langs zijn neus fladdert weer wel.
tja.
demo_love schreef:proberen hem stil te zetten zodra je merkt dat hij iets eng vind zodat hij kan kijken kan misschien helpen?
Elisa1967 schreef:Voor vlaggen, balonnen aan paaltjes, dus eigenlijk alles waarvan ik min of meer verwacht dat hij gaat schrikken, schrikt hij niet michelle.
Van een vlindertje wat vrolijk langs zijn neus fladdert weer wel.
tja.
.
. jellyke schreef:hoi iedereen ,
ik heb een paardje dat als het schrikt
geen stap meer voor of achteruit zet ,in een volte gaat ook niet
ze heeft vooral van koeien schrik ...
auto fietsers ofzo doen haar niks maar koeien heeft ze echt angst van
het blijft staan waar het staat ,
en dan kan ik afstappen en doen wat ik wil ...
haar het halster aandoen en tot huis begleiden aan de hand zo angstig is ze + ze is hard in de mond
maar dat is een ander topic
vandaar dat ik altijd binnerijd
wie heeft wat leuke en nuttige tips
Elisa1967 schreef:fetse 349 x sietske JH
Hij lijkt als 2 druppels water op paps (barok type) en is ook net zo groot (1.67) hij heeft geweldige gangen, loopt m1 dressuur en aangespannen.
Hij toont enorm.
Hij is vreselijk lief en aanhankelijk, behalve dat ene. ik zit me daar echt dood aan te ergeren. en idd ik zit me ondertussen ook af te vragen of een hulpteugel voor buiten toch niet slimmer zou zijn voordat er ongelukken gebeuren. Een witte streep op een boom nou, het hek is van de dam.
En ik wist trouwens niet dat dit een friezentrekje was. Weer wat geleerd.