Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
carolina1278 schreef:Tjuppie schreef:Ik vind een uur beweging als hij aan het werk moet, teveel. Dat is ook echt niet nodig als hij gewoon braaf is. Half uur 5x per week is meer dan genoeg. Keertje iets langer, maar zeker niet elke dag een uur.
ehh waar staat dat hij elke dag een uur loopt???
Ik vind 3 kwartier 5x per week ook echt teveel. Maar ik geloof niet dat je dit graag wilt horen. Citaat:ehh waar staat dat hij elke dag een uur loopt???
Citaat:Drie kwartier tot een uur staat er. Nou dat is dus eerder een uur dan een half uurIk vind 3 kwartier 5x per week ook echt teveel. Maar ik geloof niet dat je dit graag wilt horen.
shiana schreef:vindt het echt aan het paard liggen , ene paard kan geestelijk ook meer aan dan de andere ..
moet zeggen dat je ook zo op een uur zit , met instappen en uitstappen erbij ..
verneemt zelf wel wat je paard aankan ..
carolina1278 schreef:Ik heb toch nog verder geen reactie gegeven? Jij zegt alleen dat hij elke dag een uur loopt!
Ik vraag om advies en niet om advies op iets wat ik niet gezegd heb. Dus om dan een beetje snel met je oordeel klaar te staan dat ik het niet wil horen vind ik een beetje raar. Aangezien ik toen jij je reactie plaatste net het bericht had geplaats....
En ik sta echt wel open voor advies, anders zet ik het hier niet neer!
Tjuppie schreef:carolina1278 schreef:Ik heb toch nog verder geen reactie gegeven? Jij zegt alleen dat hij elke dag een uur loopt!
Ik vraag om advies en niet om advies op iets wat ik niet gezegd heb. Dus om dan een beetje snel met je oordeel klaar te staan dat ik het niet wil horen vind ik een beetje raar. Aangezien ik toen jij je reactie plaatste net het bericht had geplaats....
En ik sta echt wel open voor advies, anders zet ik het hier niet neer!
Je geeft me het idee dat je 0,0 open staat voor advies anders dan wat jij wilt horen. Ik meen het ook echt hoor. Ik vind dat het ECHT minder mag. Ze zijn nog lang niet uitgegroeid op die leeftijd.
Daar worden ze vaak echt blij van.