) maar het probleem is dat ik dit met rijden/mennen ook heb.Als er ergens een blikje/flesje/stukje plastic ligt of op de hei de paaltjes langs de weg dan ga ik alvast vooruit denken; daar kan mn fjord zometeen van schrikken (opzij stappen) dus laat ik maar vast eromheen rijden. Vooral op de hei, die paaltjes staan om de zoveel meter en tijdens de galop wil hij nog wel eens fris worden en van links naar rechts springen vanwege die enge paaltjes of afgegraven stukken. Maar tegenwoordig doet hij dat nauwelijks en ben ik degene die maar alvast gaat slingeren want oh jee er ligt daar een boomstronk
Net menles gehad en in plaats van op te letten wat ik moest doen was ik bezig met pionnen ontwijken. Ik had zat ruimte, maar ik maak me daar druk om. Oh jee dadelijk raak ik hem.
Op de terugweg mende ik (niet mn eigen paard) en zelfs bij haar stuurde ik om het afval heen en dacht ik (tever) vooruit.
Echt ik word vaak moe van mezelf. Ja in het verleden liep mn fjord er omheen of gaf een milde schrikreactie, maar nu ben ik dus degene die die spoken aan het opzoeken is en probeert te ontwijken.
Help me me dit knopje vinden en definitief uit te schakelen