Ik heb een niet fijn probleem waar ik al héél lang meezit. Ik rijdt nu een tiental jaar, dwz dat ik daarvoor super rijd. Mijn houding is verschrikkel wat betreft de 2 punten in de titel boven genoemd.. Als ik op en neer ga, buig ik naar voren, ga ik gewoon weg niet dmv mijn bekken naar omhoog, ik duw eerder gewoon wat op m'n hielen en leun naarvoren. Ik weet dat ik het fout doe, maar het is echt moeilijk voor me om recht omhoog te gaan .. Dan heb je het doorzitten, als ik doorzit, zit ik zeg maar niet op mijn poep door.. Ja, beetje raar maar ik zit te veel naar achteren in het zadel, leun naar voren en zit daardoor eerder op de binnenkant van mijn billen door dan op mijn poep. Hoogstwaraschijnlijk is het daardoor dat ik wanneer ik op en neer ga, niet op m'n poep terecht kom en zo naar voren ga etc. Hebben jullie geen fijne trucs om dit te verhelpen? Heb al gehoord dat je wat meer moet rijden met een achter je rug, tussen je armen. Kan iemand me nog verder helpen?Loezz xxx.
). En licht rijden, i.p.v. uit de enkels, vanuit de knieën proberen.
Ook blijf ik denken dat ik naar achter moet leunen. Voor mijn gevoel hang ik dan echt heel erg schuin naar achter, maar als ik in de spiegel kijk, zit ik dan toch echt rechtop.
. En ja, zoals sommigen hier hebben gezegd, als ik ook maar even echt recht rijd, als de instructrice dat zegt, lijkt het alsof ik way naar achteren zit.. ben het écht niet gewoon!