help ik moet morgen een wedstrijd doen(paard nek gebogen!!!)

Moderators: Dyonne, Pistasche, Nicole288, Apple, C_arola, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

paarden1pony

help ik moet morgen een wedstrijd doen(paard nek gebogen!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 16:52

ik wil dat mijn paard der nek gebogen houdt wie heeft tips?
graag snel moet morgen om 10 uur sochtens *D

op de rug van een paard is de vrijheid geboren.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:54

Zoiets kun je niet forceren, het is een trainingsproces waar je via de ontspanning rustig naartoe werkt

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 16:57

Als je dat nu nog ff snel voor elkaar wilt krijgen voor morgenochtend. Sorry dat ik het dan zo bot zeg misschien... Maar dan ben je gewoon te laat, punt. Hier had je veeeeeeeel langer terug mee moete beginnen. Dit vergt oefening, tijd, herhaling. Je kan het beste gewoon morgen lekker gaan rijden en dan maar zonder gebogen nek. Succes.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:00

Gelukkig hoeft die gebogen nek niet in de /b, dus je kunt er lekker na toe werken. Zorg dat je je paard lekker voorwaarts rijdt, dan komt het nageven vanzelf.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:02

Wat jij bedoelt is aan de teugel rijden. Daarvoor moeten jij en je paard veel oefenen. Hiervoor moet je paard onder andere aan je been zijn en kunnen ontspannen. Dit lukt niet in 16 uur en ook niet zonder instructice die je kunt helpen.

Morgen gewoon lekker gaan rijden en genieten. Goed op de letter rijden en zorg dat de hoeken goed door gaat.
Laatst bijgewerkt door Dribbel op 11-09-10 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

You just want to tag along so you can go all Jane Goodall on me at my high-school reunion because you got imprisoned in an all-girls school
DFTBA! Shiny! The game is on!
Instagram Twitter Tumblr Youtube Goodreads

Revanches

Re: help ik moet morgen een wedstrijd doen(paard nek gebogen!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 09:39

Slotje

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten