Ik rij sinds kort een nieuw paardje dat nog niet veel kent, dit paardje staat heel erg rechts ingebogen waardoor hij op de linkerhand met enorme buitenstelling steeds naar binnen valt. Ik werk eraan om hem op z'n minst rechtgesteld door de bocht te rijden op de linkerhand, maar hierdoor zit ik enorm scheef! Ik trek mijn binnenbeen op, knik mijn heup naar buiten, hang met mijn bovenlichaam naar binnen en mijn hoofd hangt ook weer naar buiten. Ik heb ook de neiging mijn binnenbeen naar achteren te leggen ipv netjes op zijn plaats te houden en hem daar de hulp te geven. Ik zou eigenlijk ook met mijn linkerhand naar binnen moeten wijzen als 'sponzend', maar ik zet mijn hand steeds vast tegen de manenkam (god weet waarom) en ik zou ook mijn rechterhand moeten toegeven, maar die hou ik ook steeds vast. Ik weet precies wat er de mist in gaat, maar ik weet in hemelsnaam niet wat ik eraan kan doen! Ik ga door de bocht en denk "eh Laurie, zo kan dat niet", maar toch doe ik het. Mijn lichaam werkt helemaal tegen?
Iemand tips?