En toch doet hij heel braaf. Dus dan heb ik heel veel vertrouwen in hem. Hij is eigenlijk gewoon een coole kikker. Maar als we gaan galloperen krijg ik hem al haast niet terug, gewoon omdat hij zoveel kracht in zijn hals heeft. Laats kwam er een hond op me af en toen is baloe het hele galop-pad teruggecrosst. We gingen zo hard dat ik niet eens meer kon sturen. Mn cap vloog door de druk achter in mn nek en ik zag het fietspad al op me afkomen. Op dat moment minderde hij vaart, tot hij zag dat die hond weer achter me aanzat. Toen ging ie weer. Ik ben hier zo bang van geworden dat ik niet meer met hem op buitenrit wil. Hij geeft het ene moment zoveel vertrouwen en het volgende moment doet hij dat gewoon teniet. Iemand anders erop laten wil ik ook niet. Als er dan wat gebeurt vergeef ik het mezelf helemaal nooit!
2 dagen terug ben ik naar buiten geweest op een hele leuk hafje. Hij was nog nooit eerder buiten geweest, maar zo braaf! Keek echt nergens van op en helemaal niet sterk. Hij is van een meisje hier in de buurt, maar die kan nog niet echt rijden, dus die moet ik af en toe rijden. Gelukkig kan ik daar dan nog mee naar buiten. Maar ik misgun het baloe eigenlijk ook niet. Ben gewoon bang dat hij weer zo sterk gaat doen en dat ik hem weer niet terug krijg. Het maakt niet uit of ik met een groep, alleen of met zn tweeen ga. Hij is toch altijd sterk....
What can I do?