Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cin_love schreef:Nou dat is het denk ik niet want toen mijn instructrise 3 dagen niet kon dus had hij tijdje rust ging hij daarna juist nog meer klieren
cin_love schreef:tandarts is hij half jaar geleden ongeveer geweest en toen was alles goed volgens die tandarts dat was nog bij de vorige eigenaar (goede kennisen van ons) hij heeft nog wel zijn hengstentanden terwijl ik dacht dat die meestal eruit gehaald werden

cin_love schreef:Alison_belle je hebt idd helemaal gelijk ze denken niet van ik ga klieren vandaar dat ik ook nu echt opzoek ben naar de oorzaak want elk paard probeerd de ruiter eerst uit dat is logisch maar die periode is wel voorbij hij deed ook andere dingen proberen zoals gewoon staken ineens en dat doet hij nu niet meer
joliene ik ga zoiezo iemand erna laten kijken maar ik moet nog even kijken wat ik precies wil
alison_belle schreef:herkenbaar, mijn merrie liep vaker niet goed dan wel goed.
Bleek achteraf dat ze van alles mankeerde, het was een wonder dat ze geen poging had gedaan om me er af te gooien.
Paarden zijn trouw en lief, doen niets zonder geldige reden.
Ze kunnen van te voren niet bedenken van.....vandaag ga ik lekker klieren......echt niet.
Er kan van alles aan de hand zijn, paarden kunnen soms heel hard voor zichzelf zijn, dan merk je pas waar de truc zit als het eigenlijk al te laat is. Helaas heb ik er zelf ook zo een. Nu gaat het weer goed met haar, dat is alle moeite waard geweest.....echt!!!
Cadence schreef:alison_belle schreef:herkenbaar, mijn merrie liep vaker niet goed dan wel goed.
Bleek achteraf dat ze van alles mankeerde, het was een wonder dat ze geen poging had gedaan om me er af te gooien.
Paarden zijn trouw en lief, doen niets zonder geldige reden.
Ze kunnen van te voren niet bedenken van.....vandaag ga ik lekker klieren......echt niet.
Er kan van alles aan de hand zijn, paarden kunnen soms heel hard voor zichzelf zijn, dan merk je pas waar de truc zit als het eigenlijk al te laat is. Helaas heb ik er zelf ook zo een. Nu gaat het weer goed met haar, dat is alle moeite waard geweest.....echt!!!
Zo ken ik inderdaad nog een verhaal waarbij het paard tot zover heeft verbloemd en toegelaten dat ze nu in dusdanige mate beschadigd is dat ze zal worden ingeslapen, zeer triest..
Ik zou haar inderdaad toch eens na laten kijken, zowel zadel als hoofdstel maar ook lichamelijk. Veel succes!
cin_love schreef:hij heeft het vanaf het begin met het nieuwe zadel gedaan dus daar licht het niet aan