Ik steek mijn voeten erg af en mijn lijf doe ik naar achter..
Dan krijg je een beetje zo'n zit: /
Moeilijk uit te leggen, zal zo wel even een foto zoeken.
Meestal met het rijden merk ik dit wel en let ik er ook op.
Vriendin van mij maakt veel foto's en ik kijk ze dus die avond terug en denk dan echt: ''hé, voor mij gevoel heb ik er genoeg op gelet en ging 't lekker vandaag!''
Maar het valt dus altijd vies tegen. Eigenlijks had ik dit eerder nooit, ik ga eigenlijks steeds meer achteruit met 't rijden, ik reed eerder vaak vaste pony's (had een vaste verzorgpony) en ik had een redelijke goede zit, erg ontspannen. Nu rij ik op een dik jaar op een handelstal en gaat het naar mijn idee dik achter uit, veel gevallen ook veel opgestaan. Maar zelfvertrouwen is erg achteruit gegaan.
Ik zit op een pony nu: ''sjit, hoop niet dat ie er vandoor gaat..''
Erg gespannen en vertrouw geen pony meer. Dus ik zit ook erg naar achter (ik wacht zowat op de bok.. zo zit ik er op) Echt apart, heb nu een tijdje gewoon lekker op Texel gereden(kom daar elk jaar) op erg makke pony's en kwam dus weer naar de vakantie op een (jonge) welsh pony en zat gewoon weer rustig te praten en naja gewoon genieten van het rijden. Toen schrok ze en zit ik er weer anders op en is al het genieten overgeslagen in hopen dat ze niet er vandoor gaat, hopen dat ze nu niet bokt, hopen dat ze nu niet steigert.. Had dit eerder nooit..

http://img709.imageshack.us/img709/4807 ... doenik.jpg
Ja, ik was net aan het staan-zitten, moment opname, maar ik bedoel die benen vooruit steken.
Het is nu trouwens wel wat minder, dit was de slechte periode.