Ik zit met het volgende probleem,
ben sinds vrijdag terug met vakantie, ging zaterdag weer naar m'n paard dit ging echt super, al gaat het zo door kan ik wel weer wat wedstrijden gaan rijden dacht ik toen...
Maar vandaag was het echt drama!
Op de heenweg naar de bak stond ze ong 10 keer stil, was echt niet leuk, maar toen we in de bak waren
moest ik het hek achterin nog dicht doen, maar mevr. wilde echt niet lopen, uiteindelijk kwam ze toch in actie....
Maar toen ik op haar zat wilde ze niet lopen....
Dus ik hoofdstel zadel en hoeven geconroleerd, maar niets te vinden
Rondom de bak stonden zoals altijd paarden, en aan de andere kant de sloot maar 2 weilanden verderop was een mini shet uitgebroken maar die werd alweer teruggezet, en ze waren ook aan het hooien/kuilen
maar dat gebeurd zo vaaaak....
Toen klom ik er weer op maar nog steeds niet lopen.......
Ik dacht misschien is ze nerveus dus ik maakte wat Ttouch rondjes, toen viel ze zowat in slaap...
Maar daarna nog steeds klieren, Eingelijk 'gewoon' niet willen lopen
Ik ben maar gestopt na een kleine volte bij de uitgan, want ik weet het niet meer...
Hengstig is het niet want dan is ze heel anders.. Niet te houden voor andere, en voor mij ook heel lastig...
Misschien met haar verkeerde been uit bed gesapt, maar ik denk dit ook niet want ze keek je echt zo aan van ja ik weet het ook niet...
Het enigste idee wat ik dan nog denkt is mijn stalschoenen waar ik voor de 2e keer mee rij, misschien dat je hulpen dan heel anders overkomen???
Wie kan mij helpen??? aub. ik weet het echt niet meer!
Maar je zou hem er als waarschuwing bij kunnen nemen. Wat bij mijn paard nog wel eens wil helpen als ze eigenwijs is, is gewoon mijn stem wat verheffen en/of zwaarder maken. Dat maakt bij haar al veel indruk. Maar je moet je paard denk ik wel even duidelijk laten weten dat je hier niet van gediend bent (als je zeker weet dat er niets raars aan de hand is natuurlijk)