Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb er goed over nagedacht om het haar om deze manier te leren .midgie schreef:Heb je les?, zou handig zijn om hulp te vragen van iemand die jou kan leren hoe het stuur erop gezet kan worden, zou dat zeker niet via een forum vragen als je zelf geen idee hebt waar je mee bezig bent.
Joolien schreef:midgie schreef:Heb je les?, zou handig zijn om hulp te vragen van iemand die jou kan leren hoe het stuur erop gezet kan worden, zou dat zeker niet via een forum vragen als je zelf geen idee hebt waar je mee bezig bent.
Idd, neem les, wij kunnen je niet leren hoe je een pony moet beleren en je hebt er zelf duidelijk geen kaas van gegeten...
De manier waarop je het nu doet is niet goed

savanna04 schreef:denk veel oefenen mischien iemand er naast lopen?
YelaBrenda11 schreef:Joolien schreef:Toch blijf ik erbij dat je hulp moet zoeken, je kunt dit niet alleen.
daar heb je natuurlijk gewoon gelijk in . maar de meeste mensen willen wel helpen , maar vragen dan vervolgens weer om geld .. en dat heb ik gewoon niet helaas.

Quir schreef:Als eerste Hoe stuur je de pony?
Dus welke hulpen geef je, "de hulpen voor het sturen" kunnen wij niets mee. Iedereen stuurt anders, zoals ook elk paard of pony anders is te sturen. Daarnaast leer je sturen aan een paard anders, als dat je het uiteindelijk wil.
JessAndHope schreef:Goh, de eerste reacties waren weer bijster vriendelijk![]()
Dat iemand iets op zijn eigen manier doet, wil niet zeggen dat het gelijk fout is
of dat die persoon er geen kaas van gegeten heeft.
Ze vraagt of iemand nog ideeën heeft, niet of je commentaar wil geven op
haar kundigheid...
Ik zou zeker nog doorzetten meid! Sommige dingen duren langer, helemaal als
het paard dit gewoon al een tijdje gewend is.
YelaBrenda11 schreef:Quir schreef:Als eerste Hoe stuur je de pony?
Dus welke hulpen geef je, "de hulpen voor het sturen" kunnen wij niets mee. Iedereen stuurt anders, zoals ook elk paard of pony anders is te sturen. Daarnaast leer je sturen aan een paard anders, als dat je het uiteindelijk wil.
ik heb mijn draver op deze manier beleerd en het sturen aangeleerd ; linksom linkerteugel druk rechterbeen druk , en zo ook andersom . paarden leren door steeds maar te herhalen en te herhalen . en zo werkte het ook bij mijn paard . alleen bij dit paard lijkt het niet te werken . ik wil het wel duizenden keren herhalen als dat nodig mocht zijn , alleen ik wil wel een klein béétje verandering zien .
YelaBrenda11 schreef:Quir schreef:Als eerste Hoe stuur je de pony?
ik heb mijn draver op deze manier beleerd en het sturen aangeleerd ; linksom linkerteugel druk rechterbeen druk , en zo ook andersom . paarden leren door steeds maar te herhalen en te herhalen . en zo werkte het ook bij mijn paard . alleen bij dit paard lijkt het niet te werken . ik wil het wel duizenden keren herhalen als dat nodig mocht zijn , alleen ik wil wel een klein béétje verandering zien .