Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

shanalover schreef:Antje is zadelmak en is ingereden geweest, maar hier is niet mee doorgedaan. Ze heeft hierna alleen maar in tweespan gelopen. Daarom ook dat ik ze de tijd geef om aan de beenhulpen te wennen. Ze is nu 9 jaar, dus niet zo heel jong meer.
Er is nog niet zo lang geleden een tandarts naar allebei de paarden gaan kijken en van beide paarden waren de tanden perfect in orde.
Het zadel ligt bij haar wel niet helemaal goed moet ik zeggen. Bij haar moeder ligt het perfect, maar bij Antje schuift het een beetje. De eigenaar is wel niet van plan om 2 zadels aan te schaffen, omdat ze eigenlijk toch wel vooral in het tweespan lopen. Ze worden maximum 1x in 2 weken bereden (deze week wel meer omdat ik een weekje verlof heb)

shanalover schreef:Don_Zhivago schreef:beetje jammer dat we niks meer van de TS horen..
Ik ben enkele dagen niet online gekomen![]()
Ik ga er momenteel zelf niet meer op rijden. Een vriendin van me heeft veel meer ervaring dan mij, en zij zal zich de volgende keren met Antje bezighouden.