Ik heb een vraagje.. Ik hoop ook dat het goed staat hier

Mijn merrie duwt haar toch uit haar mond het is net de zijkant van de tong die dan tussen haar lippen uitkomt, dit heeft zei altijd (sinds ik haar heb) gedaan.
De tandarts heeft haar helemaal onderzocht gevijlt en gedaan maar ze blijft het doen, wel vertelde hij dat ze een vrij grote/dikke tong heeft voor een klein mondje...
Ze doet het ook met alleen een halster om of gewoon zonder halster eigenlijk dus gewoon altijd...
Alleen met rijden trekken haar lippen op en is het duidelijk te zien,
kwa bitten heb ik ook al wat gewisseld dik bit dun bit maakt niet uit!
Ik heb er nu een K&K dubbel gebroken bitje in hangen dus gewoon een vriendelijk bit!
Ik wil het ook niet met strenge middelen “verhelpen”
Ze doet haar tong er ook NIET overheen en houdt haar mond ook gewoon mooi stil en kwa rijden merk je er niks aan alleen voor het totaal plaatje is het erg storend....
Een tonglepel heeft waarscheinlijk ook geen zin het is echt de zeikant van de mond en dat verhelpt het probleem waarscheinlijk ook niet alleen tijdelijk...
Zijn er mischien meer mensen die hier tegen aan lopen of paarden hebben/kennen die dit doen en zo ja wat doen jullie hier aan?
Het is geen aanleuningsfout dit dacht ik in het begin maar ik krijg proffesionele begleiding en mijn paard word correct gereden hier wens ik liever ook geen opmerkingen over te krijgen....
Ik hoop dat iemand DE oplossing heeft of iedergeval tips

Groetjes Sanne