Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
thnx voor de tips! ChicaxIlke schreef:Dankje voor de reacties. Zelf zit ik wel goed rechtop en hou ik mn benen er wel genoeg aan. Dat ik teveel op mijn teugel rem klopt wel, puur omdat ik hem op mijn zit niet naar een tragere gang krijg omdat hij juist dan helemaal uit elkaar valt.
De tip om hem terug voorwaarts te laten lopen wanneer hij uit elkaar valt kan ik misschien wel eens proberen. Hopen of het lukt..
Nog iemand tips misschien?
hestejente schreef:ChicaxIlke schreef:Dankje voor de reacties. Zelf zit ik wel goed rechtop en hou ik mn benen er wel genoeg aan. Dat ik teveel op mijn teugel rem klopt wel, puur omdat ik hem op mijn zit niet naar een tragere gang krijg omdat hij juist dan helemaal uit elkaar valt.
De tip om hem terug voorwaarts te laten lopen wanneer hij uit elkaar valt kan ik misschien wel eens proberen. Hopen of het lukt..
Nog iemand tips misschien?
En op stem? Reageert hij op iets als ho? Hoe doe je dat aan de longe?
Als je te veel met je teugels doet is het ook geen wonder dat hij uit elkaar dondert...