Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Als een paard gewoon hele dagen buiten staat, heb je daar heel veel minder last van dan dat je het paard op stal houdt. Eerste vraag die ik me dus stel bij dergelijke "problemen" is hoe het stalmanagement eruit ziet. Komt het paard wel voldoende los om z'n ei kwijt te kunnen?
Sonja schreef:Als een paard gewoon hele dagen buiten staat, heb je daar heel veel minder last van dan dat je het paard op stal houdt. Eerste vraag die ik me dus stel bij dergelijke "problemen" is hoe het stalmanagement eruit ziet. Komt het paard wel voldoende los om z'n ei kwijt te kunnen?
Mindim schreef:Sonja schreef:Als een paard gewoon hele dagen buiten staat, heb je daar heel veel minder last van dan dat je het paard op stal houdt. Eerste vraag die ik me dus stel bij dergelijke "problemen" is hoe het stalmanagement eruit ziet. Komt het paard wel voldoende los om z'n ei kwijt te kunnen?
Mijn paard is met wind ook druk, ziet de buurschapen opeens als monsters, maar ook met zonnig rustig weer doet ie dat. Zo staat ie te grazen en binnen een seconde staat hij dan aan de andere kant van de wei en waarvan?
Bij ons staan ze 24/7 buiten.
De meeste middeltjes helpen niet tegen exceem is mijn ervaring, een deken is toch de beste oplossing. Is er geen manier om te voorkomen dat ze hem kapot maakt? Desnoods doe je haar een graaskorfje om.
En ze ettert trouwens niet altijd met het rijden, maar alleen als het slecht weer is.