ze hebben mij gezegd dat schoude voor rijden een goede oefening is om je paard
voor te bereiden op schouder binnenwaarts.
Hoe wordt schouder voor gereden?
Dank je

<< Ik wil niet te horen krijgen neem lessen of iets in die aard
>> Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

>>

aeolusnr1 schreef:Ik begrijp best jouw probleem wel hoor, maar zoals het al door velen hier is gezegd, dit is echt onmogelijk om dit zo even via een paar tips als gekend te laten overkomen.
En ik zal nog meer zeggen eigenlijk kan je het pas goed gaan leren met privéles, een groepslesje is daar echt niet geschikt voor.
aeolusnr1 schreef:ok ik moest er al even bij glimlachen hoor, ik zou net zoals jij zijn hoor, je wil niet onder doen voor de anderen .
Rij je lesjes gewoon mee en tracht er zoveel als mogelijk is te oefenen, maar richt je vooral op wat je leert bij jouw privélesgeefster, die kent jou en die weet ook wat jij en wat jouw paardje al kan.
Geloof ook wat ze zegt, oefen eigenlijk alleen die dingen die je met haar leert en zo kan je dan steeds verder gaan opbouwen.
Als je gaat proberen andere dingen ertussenin te oefenen dan lijkt dat mssn wel koel maar er sluipen dan ook fouten mee in die niet gecorigeerd worden, en dat maakt het alleen maar moeilijker nadien, dus hou het bij wat jouw lesgeefster je aanrijkt.