Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik heb haar alleen met slof gelongeerd omdat iemand mij verteld had dat dat kan helpen!

xSiep schreef:Raar dat ze aan de longe ook geen stelling aan wil nemen.. Ik zou haar eens laten nakijken door een osteopaat voordat je er hulpteugels aan gaat hangen. Dat kan echt wonderen doen, misschien zit ze namelijk ergens vast, waardoor ze niet kan buigen die kant op
Ik heb er veder dan ook nooit mee gereden! 
Tessa_Nolita schreef:Haar buiging is veder goed ze geeft alleen geen stelling met haar hoofd.
En dat ik haar 1x geprobeerd heb met een slof te longeren ben ik niet gelijk ONNOZELIk heb er veder dan ook nooit mee gereden!
Mij is alleen maar gezecht dat dat kan helpen meer niet!
Haar tanden zijn nagekeken dus daar kan het ceker niet aan liggen!
Passoatuig heb ik nog niet geprobeerd meschien dat dat een optie is
Ik ga gewoon met rijden goed trainen mischien dat het dan over gaat zoniet laat ik iemand komen om er naar te kijken.
Mijn vraag was alleen of iemand een optie weet om het te verhelpen...........
Citaat:En daar geven wij tips voor. Ieder gezond paard moet gewoon stelling kunnen aannemen, en aangezien dit bij jou niet zo is, raad ik je aan een osteopaat er naar te laten kijken. Voor die 60 euro wordt je een hoop duidelijk en is je paard helemaal los.
Stelling heb je trouwens niet met het hoofd, maar in de hals![]()
En als mensen zeggen dat iets kan helpen, hoef je dat natuurlijk nog niet gelijk te doen. Met een beetje gezond verstand kom je al een heel eind. Het lijkt mij dat het logischer klinkt om eens te kijken of je paard lichamelijk wel alles KAN, ipv dat je hem gelijk gaat dwingen..