Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik moet hem heel rustig proberen te houden tijdens het springen en dressuurmatig opvangen... Hoe gaat het cavaletti lopen? Ik denk dat Haike waarschijnlijk zo enthousiast wordt dat hij gaat crossen.. probeer hem van voren goed op te vangen en hem rustig te houden... Ik moest in het begin in stap op de hindernis af een dan rustig aandraven en hem goed opvangen en dan pas een aantal meter voor de hindernis een beetje laten gaan. Het gaat nu veel beter en gisteren voor het eerst zonder martingaal gesprongen (was eigenlijk niet de bedoeling) en dat ging wel okay maar dan wil Omar zijn hoofd in de lucht gooien en dan moet ik hem weer naar beneden rijden omdat hij dan ook wil crossen. Ga eens dressuur rijden in de springtuin en maak bijvoorbeeld voltes om de hindernissen heen enzo... AnneOmie schreef:Ik denk dat Haike waarschijnlijk zo enthousiast wordt dat hij gaat crossen.. probeer hem van voren goed op te vangen en hem rustig te houden
Ga eens dressuur rijden in de springtuin en maak bijvoorbeeld voltes om de hindernissen heen enzo...
runningkawa schreef:Citaat:Maar kun je hem ook niet op een volte zetten?