Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bumper schreef:gewoon omtrekken...
Dan paard maar pijn hebben, dan weet hij dat als hij in snelgang naar huis toe gaat dat het pijn doet
Idd, thiedeman kan ook helpen, dan moet het paard zijn hoofd lag houden maar heeft nog wel bewegingsvrijheid om met zijn hoofd te schudden etc
of miss steets voltes rijden totdat je thuis bent?
mijn vz pony deed dat ook, ook toen ik haar 3 jaar al reed enzo.
ik heb het opgelost om een keer flink hard te trekken en daarna heeft ze het nooit meer gedaan
Citaat:Arme pony, zou zelf eens wat gaan doen aan vertrouwen, heb je enig idee wat er in de mond gebeurd als je zo hard trekt en het ergste is nog jij doet je dier pijn omdat je het zelf niet kan oplossen , lekker eerlijk.
Dat hij het noout meer doet zal waarschijnlijk uit angst voor de pijn zijn, maar ik zou willen dat het dier het voor mij doet.
midgie schreef:bumper schreef:gewoon omtrekken...
Dan paard maar pijn hebben, dan weet hij dat als hij in snelgang naar huis toe gaat dat het pijn doet
Idd, thiedeman kan ook helpen, dan moet het paard zijn hoofd lag houden maar heeft nog wel bewegingsvrijheid om met zijn hoofd te schudden etc
of miss steets voltes rijden totdat je thuis bent?
mijn vz pony deed dat ook, ook toen ik haar 3 jaar al reed enzo.
ik heb het opgelost om een keer flink hard te trekken en daarna heeft ze het nooit meer gedaan
Arme pony, zou zelf eens wat gaan doen aan vertrouwen, heb je enig idee wat er in de mond gebeurd als je zo hard trekt en het ergste is nog jij doet je dier pijn omdat je het zelf niet kan oplossen , lekker eerlijk.
Dat hij het noout meer doet zal waarschijnlijk uit angst voor de pijn zijn, maar ik zou willen dat het dier het voor mij doet.
Yvonniej schreef:haha kitty luna, weet jij wel eens wat een thiedeman is?
op normale lengte bevestigd doet ie geen snars als paard gewoon normaal loopt. (lees: dus niet in de krul op met de kop in de lucht)
even een plaatje gezocht, jeetje ja zeg ziet er echt wreed uit, paard word helemaal vernield, je kunt hem beter zijn zin geven of eeuwig in gevecht blijven![]()