Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
arrest schreef:Het zou ook kunnen dat jouw paardje heel snel verveeld is en dat zodra het hem niet meer aanstaat hij een weg zoekt om onder het werk uit te geraken, vandaar dat het pas na een tijdje begint.
suuzepuus schreef:een keer een osteopaat naar zn rug laten kijken misschien? die kan ook meteen je zadel bekijken dan. ik kan niks anders bedenken dan dat het hem ergens pijn doet!
arrest schreef:Het zou ook kunnen dat jouw paardje heel snel verveeld is en dat zodra het hem niet meer aanstaat hij een weg zoekt om onder het werk uit te geraken, vandaar dat het pas na een tijdje begint.

meggiemeg schreef:Onze ruin had hier ook last van, vaak heel erg braaf en in ene uit het niets ontploffen. Dit bleek een pijnuiting te zijn.
Een goede beslissing om alles eens na te laten kijken en op die manier dingen uit te sluiten. Weet je zeker dat je paard niets mankeert kan je verder.
XThisIsMeX schreef:Ik heb overlegd met mijn ouders en we gaan het zadel en zijn rug enzo laten controleren.