Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jo77 schreef:Ja ik heb les.
Ten tweede: Steigeren is uit den boze! Hij behoord met zijn benen op de grond te blijven. Oorzaak: Hij maakt er een potje van om zijn achterhand eronder te zetten. Omdat hij dat zijn spieren voelt gaat hij in protest ( hij probeerd telkens weer wat anders uit en nu is het steigeren, ben benieuwd wat het de volgende keer is )
Op het moment dat ik hem dus wil activeren ( sneller wil aan de achterhand en opvangen aan de voorhand ) komt hij in protest door te steigeren. Mijn zus heeft hem bijgetikt met de longeer zweep, gewoon een tikje tegen de achterbenen aan. Hij wilde totaal niet meer vooruit ) En OF HIJ ZIJN ACHTERHAND ER MEER ONDER ZETTE!! Hij was meteen aan de voorkant ook een stuk lichter.
Ik moet meer drijven en opvangen. Zijn achterbenen zijn als het ware 2 bezemstelen die hij niet wil buigen. En met dat tikje kwam hij er wel onder. Het is dus dwarsheid van hem. Moet er gewoon doorheen.
Het is alleen een beetje moeilijk om hem een tikje op de achter benen te geven als ik aan het rijden ben ( rij meestal alleen in de bak 's avonds ) Dus even bedenken hoe ik dat ga oplossen.
Hij is gewoon in de achterhand zeer lui! Want ik heb vandaag wel gemerkt dat hij kan sjouwen als een idioot als hij zijn achterhand er wel onder zet!