Hoe toch voor uit krijgen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Hoe toch voor uit krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 17:56

Ik heb vanwege een blessure al maanden niet kunnen rijden,mijn bij rijder rijd af en toe.Ik heb nu een 2e bijrijder er bij en gisteren heeft ze gereden.Al staat hij maanden stil dan nog is hij super braaf dus niet druk,nu is het zo dat vlak bij de wei het park is.Het park is erg open dus wijds zeg maar,hij wil daar niet heen.Hij loopt dan langzaam achteruit en hij is het park niet in te krijgen,dus wij geprobeerd via een weg er naast toch die richting op te gaan.Dat ging even goed en daar na weer achteruit lopen,door gaan heeft geen zin want dan staan we de volgende dag daar nog.Toen zijn we het dorp door gegaan en daar ging het super,hij genoot en was erg ontspannen.Nu komt het probleem,hij gaat volgende week naar de wei en gaat 100% niet een trailer in.we willen het dus al rijdend gaan doen,hij is 200% verkeersmak dus dat is geen probleem.De wei is 30 minuten rijden,maar als hij steeds achteruit loopt dan wordt dat een 10 jaren plan.Nu is het wel zo dat mijn dochter een shetlander verzorgd,maar mijn paard heeft die shet nooit gezien.Het zijn 2 ruinen,zou het een idee zijn om die shet mee te laten gaan? Of heeft iemand een ander idee?

GEEN_ZIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:16

Je zou even kunnen kijken of het klikt tussen jou paard en de Shet. Maar dan moet de Shet het wel 'durven', niet dat die d'r ook niet in wil :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 19:19

Nee ik bedoel om met die shet samen over de weg te gaan.