Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bolerotjee schreef:ik heb zelf vaker pony's ingereden.
ze kent de basis ook super zeer gevoelig op been.
de stap,draf, kan ze perfect galop is ze altijd al een roadrunner mee geweest dat had ik er echter uit voordat dat kwam met mijn been.
zoals meerderen hier ook zeggen neem dan een al ingereden paard. dat ga ik als ze weg gaat ook zeker wel doen.
ik hou er niet van om een paard zomaar weg te doen het neemt toch een plekje in je hart en vooral naar een jaar.
Merlijn schreef:bolerotjee schreef:ik heb zelf vaker pony's ingereden.
ze kent de basis ook super zeer gevoelig op been.
de stap,draf, kan ze perfect galop is ze altijd al een roadrunner mee geweest dat had ik er echter uit voordat dat kwam met mijn been.
zoals meerderen hier ook zeggen neem dan een al ingereden paard. dat ga ik als ze weg gaat ook zeker wel doen.
ik hou er niet van om een paard zomaar weg te doen het neemt toch een plekje in je hart en vooral naar een jaar.
Wat bedoel je daar precies mee?
bolerotjee schreef:zeer gevoelig op been:P
dat je niet aan hoeft te trappen zoals sommige paarden en dat ze gewoon direcht reageerd als je het vraagt.
en de pas service ervan. daarom ga k daar dus heen ookal weten we dat dit zadel wel goed ligt k neem toch het zekere voor het onzekere bolerotjee schreef:jullie kennen divoza toch welen de pas service ervan. daarom ga k daar dus heen ookal weten we dat dit zadel wel goed ligt k neem toch het zekere voor het onzekere
Ze geven vaak genoeg zadels mee die niet correct passen. 
)