ik heb een probleempje
ik heb een pard van 4 jaar en die wil niet op de hoefslag, kan iemand mij helpen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik heb een pard van 4 jaar en die wil niet op de hoefslag, kan iemand mij helpen?

xTweetyx schreef:als hij het niet wilt onder het zadel kun je misschien aan de hand proberen om steeds op de hoefslag te lopen,
zo leert hij het al als je aan de hand loopt.

Sonja schreef:xTweetyx schreef:als hij het niet wilt onder het zadel kun je misschien aan de hand proberen om steeds op de hoefslag te lopen,
zo leert hij het al als je aan de hand loopt.
Sorry dat ik het zeg, ik sta echt open voor een hoop rijtechnische stromingen, meningen en zienswijzes. Maar dit is toch echt een van de meest stupide tips die ik ooit op een rijtechnisch forum heb gezien.
Sonja schreef:O jongens ga toch alsjeblieft eens fatsoenlijke les nemen, het is echt zo'n ongelofelijke onzin die hier uitgekraamd wordt, het is gewoon genant dat het hier rijtechnisch heet...
anoukalano schreef:hmm zou kunnen maar misschien komt het ook wel doordat hij nog niet zijn evenwicht goed heeft gevonden??
Sonja schreef:O jongens ga toch alsjeblieft eens fatsoenlijke les nemen, het is echt zo'n ongelofelijke onzin die hier uitgekraamd wordt, het is gewoon genant dat het hier rijtechnisch heet...
Lielle schreef:Sonja schreef:O jongens ga toch alsjeblieft eens fatsoenlijke les nemen, het is echt zo'n ongelofelijke onzin die hier uitgekraamd wordt, het is gewoon genant dat het hier rijtechnisch heet...
ik kan niet anders dan het hier 100% mee eens zijn. het niveau op RT is echt diepbedroevend, en dit is er weer een geweldig voorbeeld van.
@TS, buitenrijden, veel lange lijnen en je paard de kans geven om zijn balans te gaan vinden.