Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus lekker rustig aan met haar doen. Weet jij wat dat beestje meegemaakt heeft, misschien is er buiten het fokken helemaal niet naar omgekeken of is ze vervelend behandeld. Pas als dat lukt zou ik verder gaan met de volgende stap longeren, dan idd zoals anderen al zeiden met zadel, maar doe het wel op haar tempo. Overhaast niks.
addy<3 schreef:Nou zelf weet ik er ook nog niet zoveel van. Ik heb het de eigenaar gevraagd en hij zou het de man vragen waar hij hem van gekocht heeft. Hij heeft het paard gewoon gekocht om mee te fokken en verder doet hij er niks mee. Daar hoor ik dus nog meer over. Ik heb daarom dus ook geen idee wat ze kan en hoelang ze niet gereden is. De man waar ze van is had het wel over dat ze 150 gesprongen heeft. Dan lijkt het me wel dat ze opzich wel veel gereden is.
Waarschijnlijk is ze 13 of 14 jaar.
De eigenaar verwacht eigenlijk niets van me. Ik kwam er per toeval achter dat hij 2 paarden gekocht heeft en ik vroeg of ik ze toevallig mocht rijden. Dit paard mag ik dus van hem rijden. Hij vraagt verder niks van mij, het is meer dat ik het mag doen omdat ik het zelf leuk vind. Ik ben hier dus vrij in.
ik dacht dat ik er zelf een slotje op kon doen maar dat kan niet. Bij deze mag er dus een slotje op, voor degene die dat doet.