Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kirr__ schreef:Zegt je lesgever dan niet wat je moet doen ?
Je pony doet dat omdat jij hem dat toelaat

mdpl11 schreef:Kirr__ schreef:Zegt je lesgever dan niet wat je moet doen ?
Je pony doet dat omdat jij hem dat toelaat
Mijn lesgever zegt wel wat ik moet doen dan.
En ik probeer altijd wel om hem op de volte te houden.
Maar je zou het misschien niet zeggen.
Maar voor mij is dat pony'tje best wel sterk.
Maar het gaat nu eigenlijk wel steeds beter.
Maar ik was gewoon nieuwschierig naar de reden

mdpl11 schreef:@Kirr_ : Ik heb hem pas op latere leeftijd gekocht.
Dus ik kon er eigenlijk niet veel aandoen dat hij zo is![]()
![]()
Kirr__ schreef:mdpl11 schreef:@Kirr_ : Ik heb hem pas op latere leeftijd gekocht.
Dus ik kon er eigenlijk niet veel aandoen dat hij zo is![]()
![]()
Dat heeft niets te maken met hoe hij is of op welke leeftijd je hem gekocht hebt.
Ik bedoel dat hij al een paar keer heeft kunnen wegcrossen, je had hem de allereerste keer dat hij dit probeerde serieus moeten aanpakken, want nu ziet hij het als een spelletje. Maar ben er zeker van dat je samen met je lesgever dit kan oplossen, veel succes. Sommige zijn natuurlijk eigenwijzer als andere
mdpl11 schreef:_______________________________________________________________________________________________________________________
blackboy, the best i ever had
. Kijk maar eens bij gebruikerspaneel en bij onderschrift zet je die tekst van 'blackboy....' dan komt het er automatisch onder elke keer zoals bij iedereen Kirr__ schreef:mdpl11 schreef:_______________________________________________________________________________________________________________________
blackboy, the best i ever had
Weet je trouwens dat je je onderschrift moet aanpassen in het gebruikerspaneel en dat het niet de bedoeling is van het onder elk van jou post te zetten. Kijk maar eens bij gebruikerspaneel en bij onderschrift zet je die tekst van 'blackboy....' dan komt het er automatisch onder elke keer zoals bij iedereen
sillyhorse schreef:Ik ga met Iris82 mee. Maar denk je er ook aan om te kijken waar je naar toe gaat? Ik kan me voorstellen dat je, juist omdat je niet wilt dat hij op de andere volte gaat jij daar naar toe kijkt. Je gewichtshulpen verplaatsen zich dan en dan kan het paard ook in de war raken en denken dat hij daarheen moet.