Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ambrasoft schreef:Hmm. Loopt hij aan de longeerlijn ook onregelmatig? Anders moet hij toch nagekeken worden!
En wat de galop betreft, begin eventjes helemaal overnieuw. Dus aan de longeerlijn (op stemhulp). Gaat dat goed, zoek een pad waar je zo lang mogelijk rechtuit kunt galopperen, bijv. in het bos. Op gegeven moment wordt de galop sterker en kun je ook in bijv. de rijbak oefenen. Succes!
miga schreef:hoi ,ik zag dit berichtje van jou.(ik heb ook een nakomeling van Herbie W)
Yannes is nu 4 jaar en 1,5 jaar onder het zadel en ja hoor Yannes kan tolten,dus misschien heeft jouw paardje(misschien niet leuk voor jou,als je wilt verder wilt met dressuur)hier ook wel aanleg voor.En rommelt hij dus ook wel eens met zijn gangen.(doet Yannes nl ook welleens)Ik laat hem idd met de overgang naar draf voor iets losser zodat hij ook makelijker aan kan draven.Yannes daarintegen kan de linkergalop geweldig goed.Recht zijn we nog aan het werken maar gaat al wel steeds beter.Niet iedereen heeft "begrip"voor het dresuren met een draver.Zoek iemand die bij je past en bij je paardje(vooral bij je paardje).Succes en we houden contact.(als je wilt?!)