Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Monster_tos schreef:Heeft ze ook een deken op ? Daar kan ze ook drukkingen van krijgen.
jendemen25 schreef:hoi ik woon in castricum en dus ook bekend met de zadelmaker die jij noemde stubeninski. een vriendin van mij reed op een paard van een oudere man, zij was ervan overtuigd dat eht zadel neit goed lag (was ook zo in mijn ogen) toen gingen we naar stubeninski toe om het zadel daar te passen en evt aan te passen wat dnek je; het paard stond in de trailer, in de trailer legde die man van subeninski het zadel erop en zei hij ligt goed hoor!
geen goede ervaring dus met die winkel, vraag anders vroegop uit sintpancras om langs te komen (al komen ze alleen kijken dan is het gratis) ze hebben een paard goede zadelmakers in dienst. ook Lahbib is een zadelmaker die bij vroegop heeft gewerkt en die is nu voor zichzelf begonnen nr 06-30643573. misschien kan hij je zadel aanpassen oid! succes!! gr janneke
dus die kwamen ook niet langs.(ben wel bekend met hun want dit zadel komt daar ook vandaan.) previr schreef:Monster_tos schreef:Heeft ze ook een deken op ? Daar kan ze ook drukkingen van krijgen.
op die plekken?
als ik toch goed kijk naar waar de pony die witte plekken heeft denk ik dat je zadel gewoon te smal is, voor iig.
als je zit moet je op die plek je vingers en plat tussen kunnen schuiven van onder naar beneden, dan heb je ruimte genoeg. lukt dat niet is ie zeker te smal.
anders eens een andere zadelmaker proberen.
een goeie zadelmaker kijkt naar wat je hier boven vertelde, hij kijkt hoeveel plek je tussen de kussens nodig hebt ten opzichten van de wervels en bespieren die erlangs ligt. of het zadel voor en achter gelijk ligt, of het recht ligt, en of de kussen gelijk zijn, en zonder bobbels erin.