Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vappiegek schreef:gwoon terug trekken. als je dat een paar dagen doet denk ik wel dat je pony dat dan niet meer doet.

vappiegek schreef:gwoon terug trekken. als je dat een paar dagen doet denk ik wel dat je pony dat dan niet meer doet.
Janine1990 schreef:vappiegek schreef:gwoon terug trekken. als je dat een paar dagen doet denk ik wel dat je pony dat dan niet meer doet.
Wat is dat nu voor onzin opmerking?
Ik weet niet hoe oud de pony is, maar veel jonge dieren doen dit. Ook een stukje onbalans, dus waarom in godsnaam dat dier bestraffen?
TS, luister inderdaad maar naar de raad van Relaxed![]()
En leer je pony de galophulpen goed aan, dus buitenbeen achter de singel, binnen been op de singel en 'doordrukken' met je binnenbeen als 'eindhulp'. Kan je nog heel veel profijt van hebben later!
Gewoon iemand die 50 posts aan het sparen is 
Gucci_ schreef:Ik vind het eigenlijk wel handig om door te zitten en dat mn pony dan meteen in galop gaat, maar dat mag dus niet? Het is alleen vervelend als ik in draf wil doorzitten. Ik zal die tips wel gebruiken
en dat je paard daardoor beter aan je hulpen wordt is dan leuk meegenomen