Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Midasje schreef:Mijn paarden hebben die neiging ook gehad als je zeker weet dat het geen pijn of iets dergelijks is. Zou ik eens een flinke klap voor de hersens proberen. Want dan hebben ze gewoon 0,0 % respect voor jouw.
kaatje89 schreef:Uitsluiten dat er niks met z'n en of zadel is.. Is dat niet het geval.
Duidelijk maken dat hij respect voor je moet hebben..
Die van mij heeft ook een poos gehad dat ie wegliep, gewoon in stap gelukkig.. Zodra ik m'n voet in de beugel deed begon ie te lopen.. Heb hem iedere keer consequent weer terug gezet op de plaats waar ik begon. Op den duur was m'n pony er zo zat van dat ie maar gewoon rustig bleef staan
Midasje schreef:Idd Kaatje ik heb ook het vermoeden dat dat het gewoon is, anders duiken ze meer weg als het een kwestie van pijn is.,
Midasje schreef:Mijn paarden hebben die neiging ook gehad als je zeker weet dat het geen pijn of iets dergelijks is. Zou ik eens een flinke klap voor de hersens proberen. Want dan hebben ze gewoon 0,0 % respect voor jouw.
)