Nu rijd ik een lief paardje van Tyrza, super braaf en omdat ik les van haar heb word er nu eindelijk 'ns aandacht aan mijn houding besteed. HOERA!!! Nu heb ik op Mr. Ed. dus zelf eigenlijk pas gemerkt hoe vreselijk gespannen ik te paard zit. Vooral m'n bilspieren aanspannen, dus 1 harde bonk in het zadel, armen stijf, handen vast etc. Totaal niet ontspannen en rustig. Vreselijk!!! Als ik ook een video terugkijk van mezelf van m'n 2e B wedstrijdje is het om te huilen.....
Arme paarden.............
Maar okee, daar gaat nu vast verbetering inkomen.
Wat ik echter merk, net als vandaag, als het stormt en heel hard giet of hagelt word ik daar zelf heel onrustig van en is het dus gewoon haast niet meer mogelijk om mezelf te ontspannen. Heel erg jammer, want het effect van m'n tot nu toe, 2 lesjes is direct weg.
Ik word onrustig van het weer, hoop maar dat het paardje braaf blijft en weg m'n ontspanning..........das toch zoooo jammer!!!
Nu heb ik uiteraard niet dagelijks les van Tyrza (he wat jammer...
) maar kan ook wel 'ns voor mezelf rijden. Dus ik moet het zelf oplossen op zo'n moment. Hebben hier wel meerdere mensen last van en hoe gaan jullie daarmee om, nog tips om juist zelf wel relaxed te blijven???Want ik word gelijk weer helemaal strak in m'n lichaam en mijn god, wat moet dat vreselijk zijn voor zo'n paardje...........arme edje......
tips???
, ik kan namelijk helemaal niet zingen