Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

askazita schreef:ik zou het zelf niet doen.
eerst wat vaker rijden en dan krijgt hij vanzelf weer conditie ect.
rijd anders eerst met een zweepje zonder dat je wat doet helpt het vaak al.
en sporen zijn voor dat je paard aan de teugel gaat lopen niet eht voor de snelheid, sommige reageren er wel iets op maar de meeste niet vind ik.
als je met sporen gaat rijden doe dan gewone knopsporen
askazita schreef:en sporen zijn voor dat je paard aan de teugel gaat lopen niet eht voor de snelheid, sommige reageren er wel iets op maar de meeste niet vind ik.
Amadeo schreef:askazita schreef:en sporen zijn voor dat je paard aan de teugel gaat lopen niet eht voor de snelheid, sommige reageren er wel iets op maar de meeste niet vind ik.
WATTE??!?!? Hoe kom je hierbij!?!? Waar haal je deze nonsens vandaan? Ik ben volkomen verbaasd over een derlijke uitspraak. Ik heb het 4 keer moeten lezen voordat het tot mij doordrong dat dit er echt staat, ongelofelijk! Van wie heb je dit geleerd, Askazita?
Amadeo schreef:askazita schreef:en sporen zijn voor dat je paard aan de teugel gaat lopen niet eht voor de snelheid, sommige reageren er wel iets op maar de meeste niet vind ik.
WATTE??!?!? Hoe kom je hierbij!?!? Waar haal je deze nonsens vandaan? Ik ben volkomen verbaasd over een derlijke uitspraak. Ik heb het 4 keer moeten lezen voordat het tot mij doordrong dat dit er echt staat, ongelofelijk! Van wie heb je dit geleerd, Askazita?

) maar om hem een 'tikje' te geven als het nodig is