Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dan misschien afstappen want je hebt er niets aan om boos op je pony te zitten, gaat het vaak alleen nog maar slechter door omdat de pony jou ook goed kent en pony's en paarden gevoelig zijn voor stemmingen.
dus dat raak ik mijn gedult kwijt, wordt pisneidig,en probeer rustig te blijven.. maar meestal stap ik af, of doe een andere oefening ofzo.. anders is het voor bijde geen plezier...
Elbrich. schreef:Heb wel eens gelezen dat Anky van Grunsven vroeger ook niet goed haar geduld kon bewaren. Wat ze dan deed? Van haar paard/pony afstappen, net zolang naast de hand lopen totdat ze wèl weer geduld had en dan weer verder rijden.
Paulaa_ schreef:Ik lees even mee! ik heb het ook af en toe, dat niks lukt! en wat ik dan ga doen is dat ik alles perfect wil hebben, en neem geen genoege als het gewoon netjes en goed gaat, nee ik wil het perfect! en dat lukt dus nooitdus dat raak ik mijn gedult kwijt, wordt pisneidig,en probeer rustig te blijven.. maar meestal stap ik af, of doe een andere oefening ofzo.. anders is het voor bijde geen plezier...