Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wembleyk schreef:chrisje-83: ik heb het niet zien aan komen omdat op het moment dat ik M1 starte was ik nog bezig alles te bevestigen in de M1 maar ik kreeg mn punten er wel voor.Ik kan het een beetje lastig uit leggen maar zo is het ong. Ik heb altijd wedstrijden gestart zo van ik start en zie wel of hij het kan of niet,en tot nog toe liep hij er zo door heen heb elke klasse tot de 30 wp gereden omdat het anders te snel ging en hij nog maar net 6 is.
wembleyk schreef:aeolusnr 1::: ik denk dat jij me niet helemaal begrijpt!!! ik heb natuurlijk al pive les een zeer goede ook. En hoe kan het nou zijn dat ik een te goed paard voor me zelf heb gekocht terwijl ik hem zelf heb op geleid???? ik heb hem namelijk al vanaf dat hij 1 is en alles zelf aan hem geleerd, en geloof me dat kan een paard niet uit zich zelf hoor.
Ik werk op een dressuur stal 40 in de week
En ik heb meerdere paarden uitgebracht dus aan mijn kunnen licht het zeker niet.
dus eigelijk heb ik niet heel veel aan jou reactie.
maar toch bedankt!!!
GRAAG ZO VEEL MOGELIJK SERIEUSE REACTIES!!!!
en het gaat hier niet om een manege ruiter,die er niks van af weet ofzo...
)
maar viel der even over. Verder wens ik je succes met je trainen want zover ben ik nog niet