Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kan er vaak wel om lachen maar zolangzamerhand wordt het toch tijd dat zij eens normaal leert halthouden.
tommie6600 schreef:Die gaf mij de tip om veel te schakelen in stap wat ik nu ook doe en geduld te hebben..
. Die ging zelfs in de ring regelmatig omhoog ipv achterwaarts
.Op een gegeven moment ging hij wel achterwaarts, maar niet diagonaal. Hij zette zijn benen maar net waar hij ze kwijt kon. Nooit al te veel aandacht aan besteed en stapje bij beetje ging het uiteindelijk toch steeds beter. Het zal echter nooit zijn sterkste onderdeel worden.
tommie6600 schreef:Bedankt voor alle tips.
Er naast met een zweepje wil niet ook als ik er op zit niet. Dan wordt zij nijdig en slaat met het voorbeen.
Vanaf dat ik haar heb ben ik al bezig met het commando terug aan de hand en halthouden. Aan de hand wil ze wel terug maar vraag niet hoe. Je moet haar echt dwingen.
Iedere 6 weken wordt zij nagekeken door een fysio en die zegt ook dat het moeizaam vind maar heeft ook duidelijk gezegd dat er geen lichamelijke mankementen zijn.
Ik ben wel blij dat zij niet omhoog gaat met achterwaarts want dat af leren is helemaal een ramp.
Ik merk wel dat ik het niet te vaak moet oefenen. Momenteel laat ik het achterwaarts maar even links liggen en concentreer mij vooral op het HH. eerst maar eens fatsoenlijk HH en zorgen dat dat onderdeel een voldoende wordt.
Ik wacht in de proef wel net zolang tot zij stilstaat. Corrigeer haar dan wel voordat zij doorheeft dat zij er mee wegkomt.
De laatste keer in de 2e proef heb ik niet eens een poging gedaan om achterwaarts te gaan.