Geen stelling

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ILuvWinnetoo

Geen stelling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-09 12:45

Hoihoi,

Ik heb nu een maand of 2 ofzoiets een verzorgpaaardje. In het begin ging het natuurlijk nog wat rommelig enzo, maar nu gaat het eigenlijk steeds beter naar mijn idee. Toch lukt de stelling me maar niet. Op de volte wel beter en in de hoeken, maar op de lange zijdes heeft hij de neiging om dat gewoon de volte op te gaan. Vooral op één lange zijde, de andere valt weer mee. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb trouwens morgen mijn eerste les met hem dus dan zal ik wel tips krijgen, maar weten jullie het misschien al?
Dankjewel :)

Alicia2u

Re: Geen stelling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 12:48

Wacht even af wat je instructeur zegt. Die kan ter plaatse veel nuttigere tips geven dan wij vanachter de computer ;)

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:17

Idd les afwachten.

Ook is het waarschijnlijk dat je paardje het niet snapt. Probeer eerst grondwerk te doen
en laat je pony lopen op druk (tijdens het grondwerk al). Als je dat erin heb kun je je pony beter
laten merken dat het niet de bedoeling is dat hij wend door hem daarin tegen te houden met druk en handen.
Grondwerk lijkt mij hier echt de oplossing. Ik kan je misschien hier wel vertellen hoe je dat dan precies doet
maar als je eens googeld of hier op bokt kijkt kan je zelf genoeg vinden :D ..

succes ernog meer en hoop dat je uit de les al veel informatie heb ontvangen.

Ook moet je het je intructrice vertellen denk niet als zij er niet over begint dat het wel mee zal vallen.
Als jij ergens last van hebt meld het waardoor zij tips kunnen geven en er opkunnen letten.

kwien_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:19

mij pony had ook last met stelling.
Wat bij mij hielp is zijgangen oefenen!

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:28

mijn pony heeft hier ook erg moeite mee. ik ga ook op les met haar.
maar zou je mij misschien de tips van je instructeur kunnen mailen als je je les hebt gehad? :)

anoniem17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:03

ik heb een paardje waar ik vorige zomer les heb gekregen, ging goed, maar dan kreeg mevrouw haren baby en kan ik geen les meer hebben, raden kun je al ht is helemaal verkloot haar stelling