Wat bedoel je met nageefelijkheid blijven controleren, of nja hoe doe je dat?
Doet hij alleen zijn hoofd omhoog als je middendraf wilt doen of ook als je bijv. aan gaat galopperen?
Anke024 schreef:Nou ik vind het knap dat je dat zo van een foto kan zien hoe hij loopt, want hij heeft M2 gelopen, is super op de achterhand en dit is ook helemaal geen verzameling wat op de foto te zien is? Plus ik heb de teugels altijd al los, want ik rij met me been, niet met de handen.
Toch lijkt het op de bovenste foto dat je binnenhand niet netjes rechtop staat, en krijg ik het idee dat je je hand naar je lichaam draait. Misschien zit je probleem dat je je teugels dus los doet, super dat je met je benen rijd maar je moet wel contact met de mond blijven houden. Ook kan je zien dat hij duidelijk achter de loodlijn loopt, het 'aan de teugel' plaatje is nog niet goed (Op de onderste foto lijkt het ook).
Dat paard M2 heeft gelopen zegt niet zoveel, jij hebt het namelijk (nog) niet gereden (met hem).
Heel veel schakelen (niet alleen vooruit maar ook langzamer) en liever 1/2 passen verruiming die je steeds meer kan uitbreiden dan 1 lang stuk slecht. Zorg ook dat altijd het tempo van jou blijft en hij niet te rennerig word. Balkjes lopen helpt ook goed.
Succes ermee