Heel erg bedankt voor de tips!
Op zich heb ik een goed 'oog' voor de afstand, zeggen mn instructeurs. Maar ik denk ook dat het probleem bij mij is dat ik veel verschillende ponys/paarden rijd. De één galoppeerd veel groter/harder dan de ander.
Pas was ik met haar op concours (daar zijn die foto's genomen) met haar, en toen was ik gewoon foutloos en hele mooie ronde, maar toen moest ik er weer even uit omdat eerst 2 D-ponys barage moesten doen en toen ik. Toen ik aan de beurt was gingen de hindernissen nog even 10 cm omhoog en toen zei ik nog tegen mn vader.. Oeeh is wel heel erg hoog. En toen in de barage twijfelde ik op een oxer en toen stopte ze
Ik denk dat als ik meteen barage had mogen doen dat er niks aan de hand was.
Ik ben nu ook begonnen om met bodyprotector te rijden. En ik denk dat dat ding me ook wat meer vertrouwen geeft. Klinkt stom maar toch is het zo. Ik voel me toch wat veiliger daar door.
Ik ga zometeen rijden en dan zal ik meteen het tellen toepassen! Met haar zit ik ook in de Z dressuur, alleen de eenvoudige galopwissels lukten me ook niet. Toen moest ik van iemand ook proberen om te tellen en dan op de tel naar de stap gaan. En dat gaat nu heel goed.
Jaa ik heb nu van iemand les waar ik echt vertrouwen in heb. Misschien kent iemand hem wel, Egbert van Roekel. Pas op les kwam ze totaal niet uit maar ze sprong toch... toen twijfelde ik niet:S