Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze loopt nu net achter de LL, op of nét voor de LL geeft al een meer opgericht beeld

midgie schreef:Je zal echt wel rechte lijnen kunnen rijden, maar zoals ik zie op de foto heb je te veel druk op de teugel.
De een na laatste foto vind ik van deze 4 het netst, dan heeft hij een ontspannen onderhals en van uit daar kun je hem gaan oprichten vanuit achter door wat meer te gaan zitten.
De laatste foto geef je te veel , want het paard zwiept enorm met zijn staart, dus ja er is nog heel veel verfijning te doen en dat moet echt vanuit jou komen.
.
bugpluisje schreef:midgie schreef:Je zal echt wel rechte lijnen kunnen rijden, maar zoals ik zie op de foto heb je te veel druk op de teugel.
De een na laatste foto vind ik van deze 4 het netst, dan heeft hij een ontspannen onderhals en van uit daar kun je hem gaan oprichten vanuit achter door wat meer te gaan zitten.
De laatste foto geef je te veel , want het paard zwiept enorm met zijn staart, dus ja er is nog heel veel verfijning te doen en dat moet echt vanuit jou komen.
.
Ik zou me zo maar voor kunnen stellen dat er frustraties ontstaan op hetgeen Midgie allemaal aangeeft hier. Midgie, de een na laatste foto lijkt mij een foto waarop ze aan het uitstappen is (er is totaal geen aanleuning/contact, zie teugel). Vanuit dat punt kun je je paard never nooit in de oprichting gaan krijgen.............
Wat betreft de laatste foto waar je naar refereert, paard zwiept met de staart (je interpreteert hier een foto door te zeggen dat ze teveel zou geven omdat het paard zwiept met de staart......voor hetzelfde geld zat er een vlieg).
Wat ik even duidelijk wil maken is dat het lastig is om op foto's te reageren omdat het een moment opname betreft, ik vind de toon in je berichten alleen niet al te vriendelijk. (ff off topic)
Wat betreft de foto's een hele verbetering al met de eerste foto's naar mijn idee. Hij loopt idd nog niet goed achterop, maar dat gaf je zelf ook al aan. Naarmate hij achter sterker wordt zal de oprichting ook makkelijker gaan. Belangrijk is om lekker vooruit te blijven rijden en veel te schakelen met je paardje. Het enige dat mij verder opviel op de laatste foto's waren je handen. Voor mijn gevoel wat laag en kort tegen de boom van het zadel aan (wellicht aandachtspuntje?)
Heel veel succes met je paardje verder!!
je kunt m dan vind ik ook actiever maken
heb ik ook hihi